Klager
Kundeservice
Har du spørsmål om Kameo eller lån som vi formidler, eller opplever du problemer eller feil med tjenesten, eller har du synspunkter og forslag på hvordan vi kan bli bedre? Da vil vi gjerne høre fra deg! Kontakt oss på helpdesk@kameo.no eller ring oss på 24 07 60 40
Klager
Om du vil sende inn en klage, kan du kontakte vår klageansvarlige, Linn Hoel Ringvoll på linn@kameo.no. Merk gjerne henvendelsen som "Klage". Du kan også bruke vårt klageskjema som du finner nedenfor.
Hva bør klagen inneholde?
En klage er en melding om misnøye knyttet til Kameos tjenester eller håndtering av en sak. For å gjøre behandlingen enklere ber vi deg oppgi:
- referanse til lånet hvis relevant (f.eks. lånenummer, navn på låntaker eller prosjekt)
- hva konkret du mener Kameo har gjort feil
- dato for hendelsen(e) som førte til klagen
- eventuelt tap som du mener hendelsen har påført deg
- kontaktinformasjonen din
Hvordan vi behandler klagen
Kameo følger faste rutiner for å sikre en korrekt og rettferdig behandling av klagen din:
- Klagen behandles uten kostnad for deg
- Du får en bekreftelse på atvi har mottatt klagen innen 3 arbeidsdager
- Du får en kontaktperson og informasjon om når vi forventer at klagen er ferdig behandlet
- Vi vurderer om vi trenger mer informasjon, ekstern rådgivning og om klagen bør få konsekvenser for rutiner, opplæring eller ansatte
Alle klager dokumenteres og behandles sikkert. Hvis klagen ikke anses som berettiget, får du et skriftlig og begrunnet svar. Dokumentasjon og eventuell rapportering til myndigheter gjøres i tråd med krav i loven. Du kan lese mer om vår klagerutine nedenfor.
Hvis du ikke er fornøyd med klagebehandlingen
Hvis klagen din blir avvist, kan kunder som er forbrukere klage til Finansklagenemnda, så lenge klagen gjelder
Kameos låneformidling eller betalingstjenester. Mer informasjon om hvordan du klager til nemnda finner du på finkn.no.
Er du ikke forbruker og opplever at klagen din til oss ikke fører frem, kan du sende klage til forliksrådet. Mer informasjon om hva det koster og hvordan du klager, finner du her:.
Innhold
- Kundeservice
- Klager
- Hva bør klagen inneholde?
- Hvordan vi behandler klagen
- Hvis du ikke er fornøyd med klagebehandlingen
