Kundeservice

Support

For oss er det viktig at du får hjelp når du behøver det. Du kan kontakte oss med spørsmål om Kameo og våre prosjekter på e-post eller telefon.

  • Del:

Synspunkter, klager og tilbakemeldinger

Vi jobber hele tiden hardt for at du som kunde skal være fornøyd med våre produkter og tjenester. Om du opplever problemer eller feil med tjenesten, eller om du har synspunkter og forslag på hvordan vi kan bli enda bedre, vil vi gjerne høre fra deg.

Kontakt oss på helpdesk@kameo.no eller ring (+47) 24 07 60 40. Vi hjelper deg gjerne!

Ønsker du å klage på Kameos prosjekter, tjenester eller virksomhet kan du kontakte vår klageansvarlige, Frode Sørensen, direkte: frode@kameo.no

Skulle du oppleve å ikke få din klage behandlet eller klagen ikke fører frem, kan du som forbruker sende klagen din til Finansklagenemnda. Merk at Finansklagenemnda bare behandler klager fra forbrukere. Klagen må dessuten gjelde Kameos låneformidling eller de tjenester Kameo yter som betalingsforetak. Se mer om hvordan du klager til Finansklagenemnda og hva du kan klage på her: www.finkn.no.

Er du ikke forbruker og opplever at klagen din til oss ikke fører frem, kan du sende klage til forliksrådet. Mer informasjon om hva det koster og hvordan du klager, finner du her: https://www.politiet.no/tjenester/namsmann-og-forliksrad/forliksradet/forliksklage/.